موارد سئو داخلي

معرفي نمونه كارها

جمعه ۱۲ اسفند ۰۱

موارد سئو داخلي

۱ بازديد

3. بهينه سازي روي صفحه براي سئوهنگامي كه ليست كلمات كليدي خود را تهيه كرديد، گام بعدي در واقع پياده سازي كلمات كليدي هدفمند خود در محتواي سايت شما است. هر صفحه در سايت شما بايد يك اصطلاح اصلي و همچنين "سبدي" از اصطلاحات مرتبط را هدف قرار دهد. رند فيشكين در بررسي اجمالي خود از صفحه كاملاً بهينه شده، تصويري زيبا از ظاهر يك صفحه خوب (يا كاملاً) بهينه شده ارائه مي دهد:

برچسب هاي عنواندر حالي كه گوگل در تلاش است تا معناي واقعي يك صفحه را بهتر درك كند و تاكيد نكردن (و حتي تنبيه) استفاده تهاجمي و دستكاري از كلمات كليدي، از جمله اصطلاح (و اصطلاحات مرتبط) كه مي‌خواهيد در صفحات خود رتبه‌بندي كنيد، همچنان ارزشمند است. و تاثيرگذارترين جايي كه مي توانيد كلمه كليدي خود را قرار دهيد، برچسب عنوان صفحه شما است.
تگ عنوان عنوان اصلي صفحه شما نيست. عنواني كه در صفحه مي بينيد معمولاً يك عنصر HTML H1 (يا احتمالاً H2) است. تگ عنوان همان چيزي است كه مي توانيد در بالاي مرورگر خود ببينيد و با كد منبع صفحه شما در يك متا تگ پر شده است:

توضيحات متادر حالي كه تگ عنوان به طور موثر سرفصل فهرست جستجوي شما است، توضيحات متا (يك عنصر متا HTML ديگري كه مي تواند در كد سايت شما به روز شود، اما در صفحه واقعي شما ديده نمي شود) در واقع كپي آگهي اضافي سايت شما است. گوگل در مورد چيزي كه در نتايج جستجو نمايش مي‌دهد آزادي عمل مي‌كند، بنابراين توضيحات متا شما ممكن است هميشه نشان داده نشود، اما اگر توصيف قانع‌كننده‌اي از صفحه خود داشته باشيد كه باعث شود افرادي كه جستجو مي‌كنند احتمالاً كليك كنند، مي‌توانيد ترافيك را تا حد زيادي افزايش دهيد. (به ياد داشته باشيد: نمايش در نتايج جستجو فقط اولين گام است! هنوز بايد جستجوگران را وادار كنيد تا به سايت شما بيايند و سپس عملي را كه مي خواهيد انجام دهيد.)

لينك

محتواي بدنالبته محتواي واقعي صفحه شما بسيار مهم است. انواع مختلف صفحات «شغل» متفاوتي خواهند داشت – دارايي محتواي سنگ بناي شما كه مي‌خواهيد افراد زيادي به آن پيوند دهند بايد بسيار متفاوت از محتواي پشتيباني شما باشد كه مي‌خواهيد مطمئن شويد كاربرانتان سريعاً آن را پيدا كرده و از آن پاسخ دريافت مي‌كنند. همانطور كه گفته شد، گوگل به طور فزاينده اي از انواع خاصي از محتوا حمايت مي كند، و همانطور كه هر يك از صفحات سايت خود را ايجاد مي كنيد، چند نكته وجود دارد كه بايد در نظر داشته باشيد:
محتواي ضخيم و منحصر به فرد – هيچ عدد جادويي از نظر تعداد كلمات وجود ندارد، و اگر چند صفحه محتوايي در سايت خود با تعداد انگشت شمار تا چند صد كلمه داشته باشيد، از لطف گوگل خارج نخواهيد شد، اما در به‌روزرساني‌هاي عمومي اخير پاندا به‌ويژه محتواي طولاني‌تر و منحصربه‌فرد را به نفع خود مي‌دانند. اگر تعداد زيادي (فكر كنيد هزاران) صفحه بسيار كوتاه (50 تا 200 كلمه محتوا) يا تعداد زيادي محتواي تكراري داريد كه چيزي جز برچسب عنوان صفحه و گفتن يك خط متن تغيير نمي كند، ممكن است شما را دچار مشكل كند. به كل سايت خود نگاه كنيد: آيا درصد زيادي از صفحات شما نازك، تكراري و كم ارزش هستند؟ اگر چنين است، سعي كنيد راهي براي "ضخيم كردن" آن صفحات شناسايي كنيد، يا تجزيه و تحليل هاي خود را بررسي كنيد تا ببينيد چقدر ترافيك دريافت مي كنند، و به سادگي آنها را (با استفاده از متا تگ noindex) از نتايج جستجو حذف كنيد تا از ظاهر شدن آن جلوگيري كنيد. گوگل كه شما سعي مي كنيد فهرست آنها را با تعداد زيادي صفحات كم ارزش پر كنيد تا آنها را رتبه بندي كنيد.تعامل – گوگل به طور فزاينده اي معيارهاي تعامل و تجربه كاربر را سنگين تر مي كند. مي‌توانيد با اطمينان از اينكه محتواي شما به سؤالاتي كه جستجوگران مي‌پرسند پاسخ مي‌دهد بر اين موضوع تأثير بگذاريد تا احتمالاً در صفحه شما بمانند و با محتواي شما درگير شوند. اطمينان حاصل كنيد كه صفحات شما به سرعت بارگيري مي شوند و عناصر طراحي (مانند تبليغات بيش از حد تهاجمي بالاي محتوا) كه احتمالاً جستجوگران را خاموش مي كند و آنها را دور مي كند ندارند.

ادامه مطلب را در سايت مجازي ماركت مطالعه نماييد 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد