جمعه ۱۲ اسفند ۰۱

انجام طراحي سايت براي صحافي ها

۳۴ بازديد

طراحي سايت صحافي

اگر شما مدير يك صحافي هستيد و يا به اين حرفه مشغوليد ، طراحي سايت صحافي مي تواند مزاياي بسيار زيادي از جنبه هاي گوناگون براي شما داشته باشد كه در ادامه به طور كامل به آنها خواهيم پرداخت . وب سايت صحافي طراحي شده توسط مجموعه سايت كيپر داراي امكاناتي است كه با آن اشنا خواهيد شد .

همچنين كليه سايت ها در اين مجموعه مطابق با آخرين استانداردهاي گوگل انجام و راه اندازي مي گردند تا مشتريان ما بتوانند با كمترين هزينه بهترين نتيجه را از موتورهاي جستجو همچون گوگل كسب نمايند . براي داشتن يك وبسايت صحافي بايد دقت فراواني داشته باشيد و انجام آن را به دست افراد متخصص و با تجربه بسپاريد تا هزينه هاي شما اثر بخش باشد و سوخت نگردد .

طراحي با گرافيك اختصاصي

تمامي طراحي ها در اين مجموعه با گرافيك منحصربفرد و اختصاصي انجام خواهد شد و طرح نهايي تا حد ممكن به سليقه مشتري نزديك خواهد بود ، به هيچ عنوان در طراحي ها از گرافيك تكراري استفاده نخواهد شد . همچنين در مقوله گرافيك سايت كه مقوله اي بسيار مهم هم براي افزايش بازدهي سايت شما و هم بهبود سايت در گوگل مي باشد توجهي ويژه اي بايد شود . گرافيك زيبا و جذاب مي تواند نشان دهنده اعتبار كسب و كار شما باشد اگر سايت شما ظاهري نا مرتب و غير جذاب داشته باشد بازديدكنندگان به سرعت وبسايت شما را ترك خواهند كرد و همين موضوع سبب مي گردد كه از سمت گوگل امتياز منفي بگيريد . دلايل بسيار زيادي براي توجه ويژه به ظاهر و گرافيك سايت وجود دارد كه ذكر آنها در يك پاراگراف نمي گنجد .

رعايت اصول سئو در طراحي

سئو به طور خلاصه يعني بهينه نمودن سايت براي موتورهاي جستجو همچون گوگل ، با انجام فعاليت هاي سئو وبسايت  شما مي تواند در كلمات زيادي همچون ” صحافي ” يا ” صحافي در تهران” لينكهاي نخست را كسب نمايد و در پي آن مشتريان زيادي را براي شما به ارمغان بياورد كه اين موضوع عملي شدني نيست اگر كه وبسايت شما با معيارهاي سئو و گوگل هم خواني نداشته باشد . اولين قدم براي رسيدن به اين هدف طراحي و كد نويسي سايت به طريقي است كه به اصطلاح گوگل پسند باشد . طراحي سايت صحافي با سئوي قوي را با خيال آسوده به مجموعه سايت كيپر بسپاريد تا با هزينه هاي كاملا مناسب نتيجه اي عالي بگيريد .

چقدر زمان براي طراحي نياز هست ؟

بر اساس كيفيت سايتي كه شما مد نظر داريد زمان طراحي كاملا متفاوت خواهد بود و اين ميزان بين ده روز تا يكماه متغير است . موضوع زمان يكي از مواردي است كه در قرارداد منعقده با شما ذكر خواهد شد تا شما نگراني بابت تاخير در تحويل سايت و يا بد قولي مجموعه ما نداشته باشيد .

براي داشتن سايت به چه مواردي نياز هست ؟

اگر بخواهيم به طور خلاصه بگوييم كه پيش نيازهاي طراحي سايت صحافي چيست بايد بگوييم كه نياز هست شما يك دامنه و هاست تهيه نماييد و همچنين بايستي محتوا ، تصاوير و طراحي مورد نظر خود را نيز مشخص نماييد . هزينه هاي دامنه و هاست به صورت هميشگي و هر يكسال يكبار مي باشد و اگر پرداخت نگردد منجر به از بين رفتن وبسايت شما خواهد شد البته جاي نگراني نيست زيرا كه اين هزينه هاي آنقدري نيست كه براي شما سنگين باشد .

نحوه قيمت گذاري

در راه اندازي وب سايت صحافي و چاپ مولفه هايي هستند كه بر روي قيمت تاثير گذارند . در مرحله اول بايد اشاره كنيم كه اين دسته از سايت هاي بهتر است كه با وردپرس پياده سازي شوند زيرا كه كد نويسي از پايه هم بسيار هزينه بر خواهد بود و هم زمان بر . مواردي همچون گرافيك ، سئو داخلي ، تعداد صفحات ، قابليت هاي مد نظر شما و … بر روي قيمت سايت تاثير خواهند گذشت اما در كل براي اينكه شما بيشتر با رنج قيمتي ما آشنا شويد در انتها قيمت هاي روز را براي شما قرار داده ايم . تضمين ما به شما ارائه كيفيت عالي نسبت به قيمت هاي درج شده است و قطعا اگر بعد از اتمام سايت ، از شركتهاي معتبر ديگر استعلام قيمت سايت طراحي شده را بگيريد به شما هزينه هاي بسيار بالاتري را خواهند گفت . ما با استفاده از راهكارهاي بسيار اثربخشي توانسته ايم هزينه هاي طراحي سايت صحافي و چاپ را كاهش بدهيم تا مشتريان با پرداخت كمترين هزينه بتوانند بهترين نتيجه را بگيرند .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.